Povědomí a postoje středoškolské mládeže k neziskovým organizacím – Markéta Červenková
Markéta Červenková
Bakalářská práce
Povědomí a postoje středoškolské mládeže k neziskovým organizacím
Awareness and Attitudes of High School Youth towards Non-profit Organizations
Anotace:
Téma této bakalářské práce je "Povědomí a postoje středoškolské mládeže k neziskovým organizacím". V teoretické části je charakterizováno rozdělení a členění národního hospodářství, pojem ne-zisková organizace, její historie a rozdělení. V této části je také definováno, jaké formy mar-ketingové komunikace neziskové organizace využívají. V praktické části je specifikována zkoumaná skupina respondentů …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focusing on "The awareness and attitudes of the secondary school students towards the non-profit organizations". The theoretical part defines a non-profit sector, provides an insight into its history and describes its position within the divisions of national economy. Followed by the description of the various marketing strategies across the non-profit sector. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Červenková, Markéta. Povědomí a postoje středoškolské mládeže k neziskovým organizacím. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů středních škol k vysokoškolskému vzdělání se zaměřením na studenty středních odborných škol
Nikola FRANCÁKOVÁ -
Studenti středních škol a jejich závislost na sociálních sítích
Patrik KOLÁŘ -
Aspekty kariérní identity u českých studentů středních odborných škol s řemeslným zaměřením a studentů vysokých škol v období vynořující se dospělosti
Jana Máchová -
Seminář studenti studentům: Umělecké zastupování
Lukáš Kus -
Jak vnímají studenti střední školy vlastní pohybovou aktivitu a tělesnou výchovu?
Lucie Kleinová -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová