Faktory úspěšnosti podniku – Bc. Karolina Majeríková
Bc. Karolina Majeríková
Bakalářská práce
Faktory úspěšnosti podniku
Factors of company successfulness
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je popsat dílčí oblasti podnikání jako zdroj úspěšnosti podniku. Obecná část je zaměřena na teoretický výklad jednotlivých pojmů strategického řízení, například politika výrobní, marketingová, technologická, personální apod. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétním příkladu společnosti HCR, a.s. Začínám všeobecnými informacemi o podniku, o …víceAbstract:
A point of my bachelor thesis is to describe particular spheres of business as a source of fruitfulness of company. Common part of bachelor thesis is centred on theoretical display of individual concepts and indexes of financial analysis, theirs interpretation and mutual structures. In practise part of bachelor thesis there are common knowledges applied on factual HCR company example. The thesis starts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Radim Roudný, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Majeríková, Karolina. Faktory úspěšnosti podniku. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková -
Tvorba hodnoty pro zákazníka v podniku
Ján Žalud -
Tvorba hodnoty pro zákazníka na konkrétním podniku
Ivana Skotnicová -
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na tvorbu hodnoty pro zákazníka
Marek Neuschl -
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Milan Trávníček -
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Pavlína Skácelová -
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Lucie Morysová -
Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
Jitka Houšťová