Michaela Černá

Bakalářská práce

Marketingová strategie pětihvězdičkových hotelů v Praze

Marketing strategy of five-star hotels in Prague
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá moderními marketingovými strategiemi luxusních hotelů a aktuálními trendy v hotelnictví ve světě. Cílem práce je přehledně představit a vysvětlit tuto problematiku. Teoretická část práce popisuje základy hotelnictví, jeho provozování a kategorizování ubytovacích zařízení. Dále se zaměřuje na hotelový marketing, který je jedním z nejdůležitějších aspektů podnikání, obzvlášť …více
Abstract:
The Bachelor's thesis deals with modern marketing strategies of luxury hotels and current trends in the hospitality industry worldwide. The aim of the thesis is to provide a clear overview and explanation of this issue. The theoretical part of the thesis describes the fundamentals of hospitality, its operations, and categorization of accommodation facilities. It further focuses on hotel marketing, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON