Merchandising produktov zdravej výživy – Miriam Bachledová
Miriam Bachledová
Bakalářská práce
Merchandising produktov zdravej výživy
Merchandising produktů zdravé výživy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem merchandisingu při prodeji produktů zdravé výživy. Práce obsahuje kvalitativní průzkum, který je aplikován na sedm prodejen se zdravou výživou a v rámci nich jsou posuzovány různé oblasti merchandisingu. Průzkum probíhal prostřednictvím hloubkových rozhovorů s padesáti třemi respondenty. Následně byl vypracován individuální posudek na všechny prodejny a navrženy doporučení …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the impact of merchandising in sales of healthy products. Thesis includes qualitative research, which is applied to the seven stores offering healthy products. Within them are considered different areas of merchandising. The research was conducted by qualitative interviews with fifty three respondents. Subsequently have been elaborated reviews on all stores and proposed recommendations …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá vplyvom merchandisingu pri predaji produktov zdravej výživy. Práca obsahuje kvalitatívny prieskum, ktorý je aplikovaný na sedem predajní so zdravou výživou a v rámci nich sú posudzované rôzne oblasti merchandisingu. Prieskum prebiehal prostredníctvom hĺbkových rozhovorov s päťdesiatimi troma respondentmi. Následne bol vypracovaný individuálny posudok na všetky predajne a …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamila Ježovičová
- Oponent: Denis Drexler, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup
Název
Vložil
Vloženo
Práva