Bc. Pavla Hlaváčková

Diplomová práce

Právní a etická regulace reklamy

Legal and ethical regulation of advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá reklamou a její regulací. Identifikuje veškeré platné právní a mimoprávní nástroje regulace reklamy. Dále se zabývá rozborem konkrétních případů reklam, které porušily některý z právních předpisů a zkoumá jejich ekonomické dopady. Tyto případy jsou v závěru doplněny také o rozbor reklam, které nevyhovovaly etickému Kodexu. Na základě zjištěných skutečností jsou pak navržena …více
Abstract:
This diploma thesis deals with advertising and its regulation. It identifies all instruments of legal and ethical regulation of advertising. It also analyses several cases of unsuitable advertising, where the law was broken and examines their economic impact. Finally, there are discussed cases which was incompatible with ethical standards. Based on discovered information are suggested recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: JUDr. Bohumil Vítek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta