Nové trendy v oblasti chování spotřebitele na trhu tabákových výrobků v ČR – Bc. Vladimíra Duchoňová
Bc. Vladimíra Duchoňová
Diplomová práce
Nové trendy v oblasti chování spotřebitele na trhu tabákových výrobků v ČR
New trends in customer behaviour on the market with tobacco products in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá novými trendy ve spotřebitelském chování na trhu s tabákovými výrobky a jejich alternativami – e-cigaretami, zahřívaným tabákem a nikotinovými sáčky. Poskytuje komplexní pohled na chování spotřebitele na trhu s klasickými tabákovými výrobky, především cigaretami, na základě kterého byly vytvořeny výzkumné předpoklady týkající se alternativ a ty byly ověřovány výzkumem. K naplnění …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the new trends in customer behaviour on the market with tobacco products and their alternatives – e-cigarettes, heat-not-burn tobacco and nicotine pouches. It offers a comprehensive view of the customer be-haviour on the market with classical tobacco products, primarily cigarettes. Based on this, research assumptions concerning alternatives were created. Quantitative method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Ivana Benešová -
Taxation of new nicotin products
Alexandra Labiche -
Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
Jaroslav Svoboda -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy na alkoholické nápoje a tabákové výrobky
Darja Balcárková -
Alkohol a cigarety mezi žáky 2. stupně základních škol.
Aneta Jurčíková -
Počiatky obchodu s produktom “E-cigarety” a prístup firiem k užívateľom
Adam Letko -
Návrh strategie pro firmu El-Cigarety
Vít Pešl