Alexandra Chmelařová

Bakalářská práce

Využití nových trendů v marketingové komunikaci pobočky firmy H21, s.r.o. - Aréna Sportbaru v Brně

Use of New Trends in Marketing Communication of H21, Ltd. - Aréna Sportbar in Brno
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza internetové marketingové komunikace pobočky firmy H21, s.r.o. - Aréna Sportbaru v Brně. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci a především nové trendy se zaměřením na internetové komunikace a využívaní mobilních aplikací. Praktická část nejprve představí vybranou firmu a zejména se zaměří na zkoumanou pobočku. Následovat bude zhodnocení stávající internetové …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.