Projekt marketingové propagace e-shopu XYZ – Bc. Libor Minařík
Bc. Libor Minařík
Diplomová práce
Projekt marketingové propagace e-shopu XYZ
Project Marketing Promotion Online Shop XYZ
Anotace:
Tato diplomová práce je analýzou a následně i projektem internetového obchodu drogerie-rozvoz.cz. Teoretická část zpracovává informace z literárních zdrojů týkajících se internetu a internetového marketingu. V praktické části práce je zpracována analýza současného stavu poskytovaných služeb pro-jektu e-shopu. Výstupem jsou data, která slouží jako podklad pro projektovou část. Projek-tová část je souhrn …víceAbstract:
This dissertation is an analysis and subsequently also a project of internet drugstore eshop drogerierozvoz.cz. Theoretical part processes informations from literary sources about in-ternet and internet marketing. Practical part contains analysis of contemporary status of provided services by eshop. Out-put of this analysis are datas, which are basis for project part. Project part is summation of all …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Minařík, Libor. Projekt marketingové propagace e-shopu XYZ. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout