Mgr. Jana TULACHOVÁ

Diplomová práce

Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené

Actual Babyboom in marketing communication - communication with the target group of mothers on maternity leave.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikací s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené. Zaměřuje se na matky s dětmi do věku 3 let z pohledu nabídky služeb zaměřených na vol-nočasové aktivity. Cílem práce je zjistit, jaká média a způsoby komunikace tato skupina upřednostňuje a odkud čerpá informace při výběru služby pro děti. Dále se snaží odpovědět na otázky, jak ovlivňují životní styl a příjem rodiny …více
Abstract:
This Diploma thesis addresses the communication with a target group of mothers on ma-ternity leave. Is focusing on mothers with children up to 3 years old from the view of ser-vices for leisure activities. The aim of the thesis is identify which media, what kind of communication this group prefer and how these services influent thein lifestyle and house-hold income. Part of the analysis is also findings …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10638

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TULACHOVÁ, Jana. Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.