Komparace motorických schopností dětí v letech 2011 a 2021. – Radek TOTH
Radek TOTH
Bakalářská práce
Komparace motorických schopností dětí v letech 2011 a 2021.
Comparison of motional premises of 5th school year children on base of DMT 6-18 tests
Anotace:
Práce se bude zaměřovat na motorické předpoklady dětí 5. tříd ZŠ, jejich dlouhodobému mapování, porovnání a navržení metod rozvoje či zlepšení situace na základě odborné literatury. Mimo jiné práce reflektuje i dopady pandemie a distanční výuky na motorické schopnosti dětí mladšího školního věku. Teoretickou část věnuji popisu motorických předpokladů, jež jsou předmětem zkoumání, a jejich detailnějšímu …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on motor skills of elementary school children. Their researching, comparison and to proposed methods of development by specialised literature. The thesis is reflecting impacts of Covid - 19 pandemic, distance teaching to motor skills of elementary school children. The theoretical part is describing of motor skills assumption and their detailed describing for 10 -12 years …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Benešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOTH, Radek. Komparace motorických schopností dětí v letech 2011 a 2021.. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ