Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek – Nikola Šťastná
Nikola Šťastná
Bakalářská práce
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Marketing research focused on the image of premium brands
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému výzkumu zaměřeném na image prémiových značek. Cílem práce je zjistit, jak jsou vnímány prémiové značky v České republice a jak velkou roli při výběru produktu hraje prémiovost. Práce je rozdělena na tři hlavní části - teoretická, analytická, návrhová. Teoretická část této práce se věnuje značce a prémiové značce, identitě a image značky a jejího budování …víceAbstract:
This Bachelor thesis is dedicated to marketing research on premium brand image. The aim of the work is to find out how premium brands are perceived in the Czech Republic and how much premiumness plays a role in product selection. The work is divided into three main parts - theoretical, analytical, written. The theoretical part of this work is devoted to brand and premium brand, identity and brand image …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie řízení prémiových značek se zaměřením na značku Grom
Lucie Brožová -
Výběr vhodného modelu automobilu ze segmentu prémiových značek na základě předem definovaných kritérií
Marek Heinrich -
Postoje k prémiovým značkám nápojů v České republice
Jan Braun -
Návrh komunikační kampaně
Richard Zbranek -
Creating an icon: A cultural sociological analysis of the branding of Brno
Lucie Vrbová -
Branding management ve firmě Apple
Lukáš Hromada