Barbora Magulová
Bakalářská práce
Památka v digitálním světě
Monument in the Digital World
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je vytvoření památky v digitálním světě. Jako nosné médium jsem si zvolila plakát, který je nejrozšířenější tiskovinou. Na tuto tradiční formu sdělení navazuji rozšířenou realitou, rychle se zdokonalující technologií těšící se velké oblibě u uživatelů. V teoretické části své práce jsem se zaměřila především na možnosti, které tato technologie nabízí, ať už pro uživatele …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is the creation of monument in the digital world. As the medium, I chose the poster, which is the most widespread printed matter. I am expanding the traditional form of communication with augmented reality, which is developing rapidly and is gaining great popularity among users. I focused the theoretical part of my work on the possibilities that this technology offers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Magulová, Barbora. Památka v digitálním světě. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Augmented Reality Deformable Tracking
Michal Jankovič -
Applications for remote support in augmented reality
Martin Lečbych -
Application for Learning Math Using Augmented Reality
Terézia Mikulová -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Underwater Localization and Interaction for Open-Sea Augmented Reality Systems
Jan Čejka -
Location-based augmented reality game to explore new places
Tereza Cahová -
Teorie architektury a designu v digitálním věku: teoretická revize myšlení o digitálně zprostředkované architektuře a designu
Ondřej Staněk -
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
Vendula Karlíčková