Specifika průběhu kupního rozhodovacího procesu spotřebitelů v případě vybrané kategorie produktu a jejich dopady do marketingového přístupu – Martina Kociánová
Martina Kociánová
Bakalářská práce
Specifika průběhu kupního rozhodovacího procesu spotřebitelů v případě vybrané kategorie produktu a jejich dopady do marketingového přístupu
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOCIÁNOVÁ, Martina. \textit{Specifika průběhu kupního rozhodovacího procesu spotřebitelů v případě vybrané kategorie produktu a jejich dopady do marketingového přístupu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/2om1vh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.