Motivační úlohy v hodinách matematiky na 1. stupni základní školy – Jana Kohoutová
Jana Kohoutová
Diplomová práce
Motivační úlohy v hodinách matematiky na 1. stupni základní školy
Motivational Tasks in Mathematics Lessons at the Primary Education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá užíváním motivačních úloh v hodinách matematiky. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak učitelé pracují s motivačními úlohami v hodinách matematiky na prvním stupni základní školy. V teoretické části popisujeme obor matematiky a zasazujeme jej do kontextu vzdělávání. Dále se zabýváme motivací lidského jednání se zaměřením na školní prostředí. Výzkum byl prováděn kvantitativní cestou …víceAbstract:
The thesis deals with the use of motivational tasks in mathematics classes. The aim of the research was to find out how teachers work with motivational tasks in mathematics classes in primary school. In the theoretical part I describe the field of mathematics and place it in the context of education. Next, We discuss the motivation of human action with a focus on the school environment. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kohoutová, Jana. Motivační úlohy v hodinách matematiky na 1. stupni základní školy. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová -
Osobnost Ireny Krškové a výuková metoda "Se Sněhurkou k hudbě"
Monika BLAHOVÁ -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL -
Metoda expertních skupin ve výuce přírodopisu
Michaela BENEŠOVÁ -
Využití historie matematiky ve výuce matematiky: matematika starověkého Egypta
Lada Šturmová