Úloha školního speciálního pedagoga při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole – Bc. Helena MRAVCOVÁ
Bc. Helena MRAVCOVÁ
Diplomová práce
Úloha školního speciálního pedagoga při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
School special pedagogue´s roles in education of pupils with special needs at the primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rolí školního speciálního pedagoga, kterou sehrává při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžné základní škole. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, přičemž první tři části (teoretická část) vymezují kompetence školního speciálního pedagoga, jeho působnost a vztahy s ostatními účastníky vzdělávacího procesu zejm. integrovaných žáků, jejich rodičů …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the role of special pedagogue in the education of pupils with special needs at mainstream primary schools. It is divided into four chapters. The first three of them (the theoretical part) determine the school special pedagogue?s competence, his or her scope and relations with other people related to the process of education, especially with pupils with special needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRAVCOVÁ, Helena. \textit{Úloha školního speciálního pedagoga při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/2pg0p3/.
Jak správně citovat práci
MRAVCOVÁ, Helena. Úloha školního speciálního pedagoga při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA