Výuka kritického myšlení na středních zdravotnických školách – Bc. Kateřina PINĎÁKOVÁ
Bc. Kateřina PINĎÁKOVÁ
Diplomová práce
Výuka kritického myšlení na středních zdravotnických školách
Teaching critical thinking at secondary medical schools
Anotace:
Diplomová práce předkládá kvalitativní studii, ve které byl uplatněn fenomenologický přístup. Předmětem zkoumání se stala výuka kritického myšlení na středních zdravotnických školách. Do souboru bylo zařazeno 9 učitelů odborných předmětů na středních zdravotnických školách ze Zlínského a Olomouckého kraje. Jako metoda byla využita metoda dotazování a nástrojem ke sběru dat se stal protokol polostrukturovaného …víceAbstract:
The diploma thesis presents a qualitative study in which a phenomenological approach was applied. The subject of the investigation was the teaching of critical thinking at secondary medical schools. 9 teachers of professional subjects at secondary medical schools from the Zlín and Olomouc regions were included in the group. The interview method was used and a semi-structured interview protocol was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PINĎÁKOVÁ, Kateřina. Výuka kritického myšlení na středních zdravotnických školách. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy / Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy
Práce na příbuzné téma
-
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Metodologie CLIL ve výuce odborných předmětů na střední zdravotnické škole
Hana Antonie Svobodová -
Historie Střední zdravotnické školy a Vyšší odborné zdravotnické školy v Hradci Králové po současnost
Lucie Brdičková -
Materiální výukové prostředky v odborném vzdělávání na střední zdravotnické škole
Jana Ziková -
Vybrané výukové metody při výuce somatologie na střední zdravotnické škole
Hana Keclíková -
Kvalitativní výzkum kritických momentů manažerské praxe v kontextu existenciálních přístupů k seberozvoji
Michal MÜLLER -
Kritické momenty partnerského vztahu po příchodu dítěte do rodiny
Marian Šlesingr
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 4. 2023