Pavel CHOVANEC

Bakalářská práce

Marketingová strategie obnovení výroby vakuovaných potravin ve společnosti TEKOO spol. s r.o.

Marketing strategy of production restoration vacuumed food in the company TEKOO spol. s r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií obnovení výroby vakuovaných potravin ve společnosti TEKOO spol. s r.o. Cílem této práce je zhodnotit současný stavu marketingové strategie a navrhnout marketin-govou strategii pro nové výrobky částečně vycházející z této firemní strategie. Současně také definovat segmenty trhu pro nové výrobky a oslovit první skupinu těchto zákazníků. Na základě …více
Abstract:
This bachelor thesis solves marketing strategy of production restoration vacuumed food in the company TEKOO spol. s r.o. The subject of this bachelor thesis is to sum up present state of marketing strategy and pro-pose marketing strategy for new products partly sequent to this company strategy. Concur-rently define trade section for new products and address the first group of these customers. Based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9632

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHOVANEC, Pavel. Marketingová strategie obnovení výroby vakuovaných potravin ve společnosti TEKOO spol. s r.o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika