ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING – Alena Ablamskaya
Alena Ablamskaya
Diplomová práce
ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
Anotace:
Název této diplomové práce je "Postoj k online bannerové reklamě na sociální síti" VK.com" jako kanál pro nákup oblečení". Hlavním cílem diplomovéprace je prozkoumat postoje registrovaných uživatelů ruské sociální síti "VK.com" k bannerové reklamě. Autor diplomové práce popisue roli on-line bannerové reklamy, její hlavní typy a formy. Pro zjištění postoje uživatelů k online bannerové reklamě, byly …víceAbstract:
The tittle of the diploma thesis is Attitudes to online banner advertising on social network VK.com as a channel for purchasing clothing. The main objective is to examine attitudes of the registered users of Russian social network VK.com to banner advertising. Author of the diploma thesis explaines the role of online banner advertising, its main types and forms. To determine users attitudes to online …víceKlíčová slova
banner sociální sit reklama online registrovaný uživatel VK.com CTR CPM efektivita banner blindness
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ABLAMSKAYA, Alena. \textit{ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE ''VK.COM'' SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/2pzuyh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools
Pavlína Duffková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
Efektivita reklamy v neuromarketingu
Kateřina Lazarčíková -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu
Richter Richter
Název
Vložil
Vloženo
Práva