Obrázková škála sebevědomí a sociální akceptace u dětí předškolního věku – Ilona VANICKÁ
Ilona VANICKÁ
Bakalářská práce
Obrázková škála sebevědomí a sociální akceptace u dětí předškolního věku
Evaluating of self-confidence in preschool children
Anotace:
Obrázková škála sebevědomí a sociální akceptace je určena především pro děti s dětskou mozkovou obrnou, práce ověřuje využitelnost této škály v běžné mateřské škole na souboru 30 probandů. Zabýváme se reakcemi probandů na aplikaci této škály a vnímání škály examinátorem při praktické aplikaci. Obecně hodnotíme výstupní hodnoty škály, srovnáváme je s pracovní normou, ověřujeme, zda jsou výsledky relevantní …víceAbstract:
OSSSA-DMO is designated for children with cerebral palsy, this thesis validates utility of this scale in ordinary kindergarden on an experimental group of 30 children. Application of this scale by an examiner on an experimental group was studied. The output value was compared with the working norm, we validated with informations from the infants teacher. We discover possible differences between results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2014
Zveřejnit od: 31. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Julie Wittmannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VANICKÁ, Ilona. Obrázková škála sebevědomí a sociální akceptace u dětí předškolního věku. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.7.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 7. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikované pohybové aktivity
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní metody v praxi poradenského psychoga
Markéta Prokešová -
Projektivní metody v praxi poradenského psychologa
Viktor Belák -
Možnosti využití projektivních metod při posuzování školní zralosti u dětí z bilingvního prostředí
Eliška FEJKOVÁ -
Psychologické aspekty sebepojetí u adolescentů
Lenka Štenclová -
Grafomotorické obtíže ve vztahu k sebepojetí u žáků čtvrtých tříd
Pavla Suchomelová -
Sebepojetí a sebejistota lektora v závislosti na délce praxe a vzdělávání
Lenka Zborková -
Studenti lektorství a jejich sebepojetí
Tomáš Ďuriš -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva