Analýza a inovace marketingové komunikace firmy SEAP Rokycany s.r.o. – Michaela Stáňová
Michaela Stáňová
Bakalářská práce
Analýza a inovace marketingové komunikace firmy SEAP Rokycany s.r.o.
ANALYSIS AND INNOVATION OF MARKETING COMMUNICATION OF SEAP ROKYCANY S.R.O.
Anotace:
Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy SEAP Rokycany s.r.o., což je malá společnost zabývající se správou nemovitostí a působí jak na trhu B2B, tak i B2C. Cílem je navrhnout novou interní i externí komunikaci společnosti tak, aby zlepšila vztahy ve firmě a se stávajícími zákazníky, a tím se stala atraktivní pro potenciální zákazníky. Zjišťování aktuálního stavu firmy proběhlo nejen pomocí …víceAbstract:
The thesis is focused on marketing communication of SEAP Rokycany s.r.o., a small real estate management company operating on both B2B and B2C markets.The aim is to suggest a new internal and external communication of the company in order to improve the relationships within the company and with the existing customers and thus become attractive for potential customers.The survey of the current situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva