Martina Vajdáková
Bakalářská práce
Znalost a vnímání značky XY
Knowledge and Perception of the Brand XY
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části věnuje historii i současnosti značek, hodnotě, budování a vnímání značky a teoretickým poznatkům o firemní identitě a jejích jednotlivých složkách. Praktická část práce je zaměřena na firmu Gazel. Je proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum, jejich cílem je analyzovat, jaké je v současné době ve Zlíně a okolí povědomí o značce Gazel u cílové skupiny zákazníků …víceAbstract:
The Bachelor's thesis focuses in its theoretical part on the history and the current state of brands, the value, building and perception of brands and theoretical pieces of knowledge about company identity and its individual components. The practical part of thesis focuses on company Gazel. Qualitative and quantitative research is carried out with the aim of analysing the target group awareness of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vajdáková, Martina. Znalost a vnímání značky XY. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum pro potřeby marketingové komunikace
Pavlína Horčičková -
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
Adam Topinka -
Marketingový výzkum
Libor Tománek -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Firemní kultura
Markéta Šťastná -
Marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců daného podniku
Tereza Chovancová -
Řízení firemní restaurace Aramark
Jana Diblíková -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš