Analýza podnikové identity Fakulty tělesné kulturyUP – Tereza Mündleinová
Tereza Mündleinová
Diplomová práce
Analýza podnikové identity Fakulty tělesné kulturyUP
Corporate identity analysis within the Faculty of Physical Culture Palacky University
Anotace:
Tato práce vznikla za účelem zhodnocení vnímání složek podnikové identity Fakulty tělesné kultury UP cílovou skupinou studenti prezenční formy studia. Při výzkumu jsem použila metodu dotazníkového šetřeníAbstract:
This thesis was made to evaluate the students perception of Corporate identity elements at the Faculty of Physical Culture Palacky University. I used the questionnaire technique for the purpose of my research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
- Vedoucí: Lenka Bartková
- Oponent: Tomáš Dohnal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitute of Corporate communication with media
Alyona Ilyushkina -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko
Název
Vložil
Vloženo
Práva