Jazykové aplikace jako nástroj při osvojování jazyka pro středoškolské studenty – Kristýna SOUČKOVÁ
Kristýna SOUČKOVÁ
Bakalářská práce
Jazykové aplikace jako nástroj při osvojování jazyka pro středoškolské studenty
Language learning apps as a tool for language acquisition for high school students
Abstract:
The goal of the submitted thesis is to find out which language focused applications are available and to which extent they are used by high school students for vocabulary development at the age of fifteen to nineteen. The theoretical part is concentrated on the description of the chosen language learning apps (namely Duolingo and Babbel), especially their features supporting language acquisition. In …víceAbstract:
Předmětem této bakalářské práce je zjistit, které jazykové aplikace jsou dostupné a do jaké míry jsou používány středoškolskými studenty v rámci osvojování slovní zásoby ve věku od patnácti do devatenácti let. Teoretická část se zaměřuje na popis vybraných jazykových aplikací (jmenovitě Duolingo a Babbel), zejména jejich vlastností podporující osvojování jazyka. V praktické části je prezentován výzkum …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOUČKOVÁ, Kristýna. \textit{Jazykové aplikace jako nástroj při osvojování jazyka pro středoškolské studenty}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/2qw5nt/.
Jak správně citovat práci
SOUČKOVÁ, Kristýna. Jazykové aplikace jako nástroj při osvojování jazyka pro středoškolské studenty. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk a literatura (jednooborové)
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Analýza čtenářských dovedností u žáků se specifickými poruchami učení
Zuzana Širmerová -
Vliv angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazyka
Kristýna PETŘÍČKOVÁ -
Interaktivní webová aplikace pro výuku formálního jazyka matematiky
Štěpán Balážik -
Implementace uživatelského rozhraní webové aplikace pro řešení úloh v oblasti zpracování přirozeného jazyka
Zdeněk Illek -
Webová aplikace pro geografické zmapování krajanských komunit a jejich jazyka
Kryštof Davídek