Bc. Lenka ORÁLKOVÁ
Diplomová práce
Archetyp matky v reklamě
The mother archetype in advertising
Anotace:
Předložená diplomová práce se věnuje problematice archetypu matky v reklamě, objasňuje pojem archetyp, archetyp matky, archetyp dítěte a archetyp otce. Také se věnuje pojmům reklama, sémiotika, sémantika a emoce. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze vybraných televizních a tištěných reklam, dále dotazníkovému šetření zkoumající názor respondentů na vybrané reklamy, kde bylo užito archetypu …víceAbstract:
The thesis is dedicated to the mother archetype in advertising. It clarifies the concepts of archetype in general, the mother archetype, the child archetype and the father archetype. It also deals with advertising, semiotics, semantics and emotions. The practical part is de-voted to the analysis of selected television and print advertisements, as well as to a questi-onnaire survey focused on investigating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18412
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ORÁLKOVÁ, Lenka. Archetyp matky v reklamě. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Archetyp matky v reklamě
Jana RASZKOVÁ -
Interpretace vybraných textů Petra Kersche aparátem interpretační sémantiky
Lucie Urbanová -
Emoce v reklamě
Lucie ZELENKOVÁ -
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
Gabriela Pličková -
Emoce v marketingu
Khrystyna Beregova -
Využití emocí v reklamě
Tereza Líznerová -
Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele
Daria Mudarisova -
Děti v televizní reklamě a jejich působení na emoce spotřebitele
Nikola Váchová