Bedeutung des Online Banking als Vertriebskanal für Banken in Österreich – Hana CHMELOVÁ
Hana CHMELOVÁ
Bakalářská práce
Bedeutung des Online Banking als Vertriebskanal für Banken in Österreich
Importance of online banking as distribution channel for banks in Austria
Abstract:
The financial services industry is currently in a very dynamic phase of the order-fracture. In the wake of the global banking and sovereign debt crisis and the associated outgoing uncertainty in the capital markets, the pressure on the banks' business models, significantly increased both the market side and on the part of regulators in recent years. For the coming years, the industry is forecasting …víceAbstract:
Die Finanzdienstleistungsindustrie ist derzeit in einer sehr dynamischen Phase des Um-bruchs. Im Zuge der weltweiten Banken- und Staatsschuldenkrise sowie der damit einher-gehenden Verunsicherung der Kapitalmärkte hat der Druck auf die Geschäftsmodelle der Banken, sowohl von der Marktseite als auch von Seiten der Regulierungsbehörden in den letzten Jahren deutlich zugenommen. Für die kommenden Jahre …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHMELOVÁ, Hana. Bedeutung des Online Banking als Vertriebskanal für Banken in Österreich. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing