Veronika NAGYOVÁ
Bakalářská práce
Pracovní paměť
The working memory
Anotace:
Ve své bakalářské práci se v části teoretické zabývám obecně pamětí, pracovní pamětí, jejím modelem a hlavně specifickými poruchami učení (dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, dysmúzie) a poruchami chování, zejména ADHD, a jejich vlivem na pracovní paměť. Ve výzkumné (praktické) části se pak zabývám, v rámci prvního dotazníku, vlivem poruch učení a poruch chování na pracovní …víceAbstract:
In theoretical part of my thesis I deal with general memory, working memory, the model and especially bad influences on working memory, which are specific learning disabilities (dyslexia, dysgraphia, dysortografia, dyscalculia, dyspraxia, dysmusia) and behavioral disorders, especially ADHD. In the research (practical) part I deal with, through the first questionnaire, due to learning disabilities and …víceKlíčová slova
Paměť pracovní paměť model pracovní paměti poruchy učení poruchy chování ADHD dyslexie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavel Škobrtal, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NAGYOVÁ, Veronika. Pracovní paměť. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / společný základ - výtvarná orientace
Práce na příbuzné téma
-
Teorie zpracování informací: modely a aplikace
Lucie Pavelková -
Možnosti speciálně pedagogických intervencí u žáků se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností - dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie a syndromu ADHD
Jitka Vnoučková -
Use of music in English language lessons with pupils diagnosed with ADHD and Dyslexia
Magdaléna Holbová