Marketingový audit ve vybrané firmě – Bc. Martin ŠACHTA
Bc. Martin ŠACHTA
Diplomová práce
Marketingový audit ve vybrané firmě
Marketing audit in selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá provedením marketingového auditu u vybrané společnosti. Pro analýzu byla vybrána strojírenská společnost ENGEL Strojírenská spol. s.r.o. se sídlem v jihočeské Kaplici. Diplomová práce je rozčleněna na úvod a cíle, literární rešerši, charakteristiku společnosti, provedení samotného marketingového auditu, návrh řešení změn, závěr a seznam literatury. V literární rešerši je charakterizován …víceAbstract:
This thesis addresses the implementation of marketing audit in selected companies. For the analysis of the selected engineering company ENGEL Strojirenska ltd. based in the South Bohemian Kaplice. The thesis is divided into an introduction and objectives, literature review, characteristics, implementing marketing audit itself, solution design changes, conclusion and list of references. The literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2014
Zveřejnit od: 5. 9. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠACHTA, Martin. Marketingový audit ve vybrané firmě. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.9.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 9. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku.
Denisa Englová -
Analýza konkurenční pozice obchodu "Papír-Hračky-Drogerie"
Ivana Horalíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Aneta Váňová -
Marketingový audit vybraného podniku
Radek Taubmann -
Audit procesu marketingového řízení vybrané firmy.
Maryna Sokačová
Název
Vložil
Vloženo
Práva