Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci Pivních lázních Bernard – Tereza Tománková
Tereza Tománková
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci Pivních lázních Bernard
Social networks as a Tool of Promotion in Beer Spa Bernard
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing a komunikaci na sociální sítích s důrazem na sociální síť Facebook. Jejím cílem je analyzovat možnosti komunikace na vybrané sociální síti a formulovat návrhy a doporučení pro zlepšení komunikace. Zprvu se práce zabývá pojmem marketing a popisu marketingového a komunikačního mixu. Dále se věnuje internetovému marketingu a charakteristice vybraných sociálních …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on marketing and communication in social networks, with emphasis on Facebook. Its aim is to analyze communication options on the selected social network and formulate suggestions and recommendations to improve communication. At first, the work deals with the concept of marketing and description of marketing and communication mix. It also focuses on the internet marketing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMÁNKOVÁ, Tereza. \textit{Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci Pivních lázních Bernard}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/2sigcx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová
Název
Vložil
Vloženo
Práva