Osobnosti sociální pedagogiky za protektorátu – Milan Steklý
Milan Steklý
Bakalářská práce
Osobnosti sociální pedagogiky za protektorátu
Personalities Of Social Pedagogy During The Protectorate
Anotace:
Cílem bakalářské práce je náhled do pedagogiky v období druhé světové války. Protože toto téma je velmi obsáhlé, teoretická část je zaměřena pouze na oblast a osobnosti sociální pedagogiky v období okupace. Navazující praktická část této práce zjišťuje, jaké znalosti má dnešní středoškolská mládež o této problematice. Vyrovnávání se československé sociální pedagogiky s válečnými problémy se odráží …víceAbstract:
The aim of the bachelor work is an insight into the pedagogy in the period of the Second World War. Because this topic is very extensive, the theoretical part only focuses on the field and important personalities of social pedagogy during the period of Occupation. The subsequent practical part investigates the knowledge that secondary school children have concerning this issue. The way that Czech social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Steklý, Milan. Osobnosti sociální pedagogiky za protektorátu. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Československý Červený kříž v zahraničí a péče o uprchlíky
Tereza Nováková -
Červený kříž a jeho poslání v současnosti
Irena STEININGEROVÁ -
Zachraň ho! aneb Vznik Československého červeného kříže a jeho činnost v době první republiky - scénář výstavy
Barbora Honzíková -
Základní principy Montessori pedagogiky v současné montessori literatuře
Nelly BAGAROVÁ -
Principy Montessori pedagogiky v Montessori mateřské škole
Jana Šenkýřová -
Využívání principů Montessori v rodině u žáků z Montessori předškolních vzdělávacích zařízení
Marie Mikolášová -
Uplatňování principů Montessori pedagogiky na Montessori základních školách
Anna Holíková -
Lesní pedagogika v kontextu odborného vzdělávání k trvale udržitelnému rozvoji
Karolina Macháčková