Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený segment firem v České republice – Bc. Zuzana JÍLKOVÁ
Bc. Zuzana JÍLKOVÁ
Diplomová práce
Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený segment firem v České republice
Analysis of recruitment on the internet for the selected segment of companies in the Czech Republic
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou recruitmentu na internetu ve vybraném segmentu firem v České republice. Práce se zaměřuje převážně na zhodnocení náborových aktivit prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí. V teoretické části práce je charakterizována problematika marketingové komunikace, vysvětlení základních pojmů týkajících se získávání zaměstnanců a následně jsou popsány …víceAbstract:
This diploma thesis deals with analysis of recruitment on the Internet in a selected segment of companies in the Czech Republic. The work focuses mainly on evaluation of recruitment activities through websites and social networks. The theoretical part of the thesis describes the issues of marketing communication, explanation of basic concepts related to employee recruitment and subsequently describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JÍLKOVÁ, Zuzana. Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený segment firem v České republice. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková