Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu – Bc. Klára Jarošová
Bc. Klára Jarošová
Diplomová práce
Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
Evalution of marketing communications of selected subject
Anotace:
Diplomová práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace ve společnosti Penny market s.r.o. Dílčími cíli práce je zhodnocení vybraných nástrojů marketingové komunikace využívaných společností, odpovědět na výzkumné otázky - zda věrnostní akce dokáže zlepšit vnímání společnosti a zvýšit průměrnou výši nákupu u zákazníka a zda respondenti vnímají změnu vizuálu letáku pozitivně. Výše uvedených cílů …víceAbstract:
This diploma thesis deals with evaluation of marketing communications in Penny market s. r. o. The partial aims of the thesis are the evaluation of the selected marketing communication tools used by the company, the answer to the research questions - whether the loyalty action can improve the perception of the company and increase the average amount of the purchase at the customer and whether respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Název
Vložil
Vloženo
Práva