Michaela TREUEROVÁ

Bakalářská práce

Vizuální styl společnosti s přesahem do interiéru, exteriéru i virtuálního prostředí

Corporate Identity of Company with an Overlap into the Interior, Exterior and Virtual Enviroment
Anotace:
Téma bakalářské práce "Vizuální styl společnosti s přesahem do interiéru, exteriéru i virtuálního prostředí" spočívá ve vypracování identity pro začínající společnost, resp. designové studio ve spolupráci se studentkou Ateliéru 3D Design - Veronikou Zelezníkovou. Teoretická část této práce seznamuje a pojednává o zásadách brandingu, corporate identity a web designu. Všechny předchozí poznatky jsem …více
Abstract:
Bachelor thesis "Corporate Identity of Company with an Overlap into the Interior, Exterior and virtual Enviroment" consists in the development of identity for a beginning company, respectively. design studio in collaboration with the student of Studio 3D Design - Veronika Zelezníková. The theoretical part of this thesis introduces and disserts on the principles of branding, corporate identity and web …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TREUEROVÁ, Michaela. Vizuální styl společnosti s přesahem do interiéru, exteriéru i virtuálního prostředí. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Vizuální komunikace