Spokojenost klientů z Evropa 2 Woox Up Vars 2016 – Tadeáš KUCHTÍČEK
Tadeáš KUCHTÍČEK
Bakalářská práce
Spokojenost klientů z Evropa 2 Woox Up Vars 2016
Satisfaction of clients from Evropa 2 Woox Up Vars 2016
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá mírou spokojenosti klientů z lyžařského zájezdu Evropa 2 Woox Up Vars 2016 a jeho jednotlivými službami, které jsou ovlivnitelné v rámci organizace zájezdu. V teoretické části je charakterizován cestovní ruch a cestovní kancelář, marketingová koncepce a význam spokojenosti klienta. Na základě situační analýzy a dotazníkového šetření je vypracována SWOT analýza, která vede …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the rate satisfaction of clients from ski trip Evropa 2 Woox Up Vars 2016 and his individually services, which are influenced in the organization of the trip. In the theoretical part is characterized tourism, travel agency, marketing concept and the importance of customer satisfaction. Based the situational analysis and the survey is drafted SWOT analysis, leading to recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2016
Zveřejnit od: 30. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUCHTÍČEK, Tadeáš. Spokojenost klientů z Evropa 2 Woox Up Vars 2016. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelný cestovní ruch Kroměříže v kontextu kulturního dědictví
Kristýna Klimková -
Cestovní ruch v NP Podyjí
Eva Holcnerová -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Medicínský cestovní ruch
Petra Korf Dickerson -
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňsko
Lucie DVOŘÁKOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu
Zuzana Slámová -
Spokojenost návštěvníků v destinaci cestovního ruchu
Ekaterina Tsvetkova -
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Třeboňsko
Klára LIŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva