Specifika marketingové komunikace vybrané společnosti působící v tabákovém průmyslu – Veronika KRAUSOVÁ
Veronika KRAUSOVÁ
Bakalářská práce
Specifika marketingové komunikace vybrané společnosti působící v tabákovém průmyslu
Marketing communication specifics of chosen company operating in the tobacco industry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti působící v tabákovém průmyslu. Toto odvětví je v rámci marketingové komunikace regulované zákonem, zvláště pak Zákonem o regulaci reklamy. V teoretické části práce jsou pomocí literárních zdrojů popsány základní pojmy spojené s teorií marketingu, přede-vším pak s marketingovou komunikací. Dále se tato část zaměřuje na zhodnocení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication issues of a company acting in the tobacco industry. Within the marketing communication is this sector regulated by the law, especially then by the Act on Advertising Regulation (Zákon o regulaci reklamy). The theoretical part is occupied with description of basic terms related to the theory of marketing, mainly to the marketing communication, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAUSOVÁ, Veronika. Specifika marketingové komunikace vybrané společnosti působící v tabákovém průmyslu. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Regulace marketingové komunikace na trhu tabákových výrobků
Adéla Gráfová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Právní regulace marketingové komunikace v kyberprostoru
Lukáš Reiskup -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Regulace marketingové komunikace
Kristýna BENDOVÁ