Možnosti propagace ve virtuálním prostředí – Iveta Albiniová
Iveta Albiniová
Bakalářská práce
Možnosti propagace ve virtuálním prostředí
Promotion Possibilities in Virtual Environment
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat možnosti propagace ve virtuálním prostředí. V teoretické části jsou vysvětleny a popsány informace o marketingových nástrojích, jako jsou marketingová komunikace a propagace, marketingová činnost na sociálních sítích a virtuální prostředí. Praktická část se věnuje konkrétním případům propagace ve virtuálním prostředí, především je věnována pozornost sociálním sítím …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.