Marketingový mix dealerství ŠKODA Unikom, a.s. – Adéla Špirková
Adéla Špirková
Bakalářská práce
Marketingový mix dealerství ŠKODA Unikom, a.s.
Marketing mix of ŠKODA retailer Unikom, a.s.
Anotace:
Závěrečná práce analyzuje nástroje marketingového mixu dealerství ŠKODA Unikom, a.s. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro budoucí rozvoj společnosti na základě zjištěných skutečností.Teoretická část vymezuje základní pojmy, především se zaměřuje na popis nástrojů marketingového mixu, konkrétně model 4 P.V praktické části je představena společnost Unikom, a.s. a provedená SWOT analýza. Dále …víceAbstract:
The final thesis analyses marketing mix tools od ŠKODA retailer Unikom, Ltd. The main point of my bachelor thesis suggesting measures for future company ‘s development regarding of discovered facts.The theoretical part defines basic concepts, mainly focused on description of marketing mix tools, specifically 4 P model.The practical part includes introduction and SWOT analysis of company Unikom, Ltd …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Auto Heller Ostrava a nástin věrnostního programu v oblasti retailových zákazníků
Vít Čermák -
Osobní prodej jako nástroj marketingové komunikace ve společnosti Autostyl a.s.
Jan Vondruška -
Využití online nástrojů v marketingové komunikaci dealerství ŠKODA AUTO
Ondřej Zmrhal -
Konfigurátor jako nástroj marketingové komunikace
Jakub France -
Zhodnocení marketingové komunikace
Vanessa Šočová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva