Bc. Adéla HORNÍKOVÁ

Diplomová práce

Zavádění vrstevnického hodnocení do hodin slohu v anglickém jazyce

Implementing formative assessment strategies in lower-secondary English classes
Abstract:
This thesis explores the implementation of formative assessment, specifically focusing on peer assessment, within the context of teaching writing in English language lessons. Formative assessment embodies a variety of classroom activities happening during learning process where both teachers and students are involved. The study aims to evaluate peer assessment influences on students' writing, students …více
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá implementací formativního hodnocení. Je zaměřena na vrstevnické hodnocení, v kontextu výuky slohu (psaní) v hodinách anglického jazyka. Formativní hodnocení zahrnuje různé aktivity ve třídě, které probíhají během učebního procesu. Do těchto aktivit jsou zapojeni jak učitelé, tak žáci. Studie si klade za cíl posoudit, jak, nebo zda vůbec, vrstevnické hodnocení ovlivňuje …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORNÍKOVÁ, Adéla. Zavádění vrstevnického hodnocení do hodin slohu v anglickém jazyce. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/