Petr KUPČÁK
Diplomová práce
Množiny ve výuce matematiky
The sets in teaching mathematics
Anotace:
Tato práce se zabývá výukou množin na středních školách z několika úhlů pohledu. Srovnává látku probíranou na středních školách se současnou teorií množin. Zabývá se historickým vývojem teorie množin od pravěku po současnost. Zkoumá jak žáci na středních školách chápou množiny, zda lépe chápou množiny intuitivně, nebo matematicky. K průzkumu znalostí žáků o množinách byly vytvořeny dva typy dotazníků …víceAbstract:
This thesis is focused on the theory of sets taught at secondary schools from several point of view. It compares the secondary schools curriculum with the contemporary theory of sets. It is interested in historical evolution of the theory of sets from primeval ages until these days. The thesis explores, how students understand sets, whetever they understand them better intuitively, or mathematically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Zveřejnit od: 23. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2010
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Václavíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUPČÁK, Petr. Množiny ve výuce matematiky. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informatika / In-Ma
Práce na příbuzné téma
-
Využití výpočetní techniky ve výuce středoškolské matematiky
Barbora Tkadlecová -
Využití historie matematiky ve výuce matematiky: matematika starověkého Egypta
Lada Šturmová -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
Výuka matematiky u žáků se sluchovým postižením na 2. stupni základních škol
Petra Hedlová -
Projektová výuka matematiky na ZŠ
Barbora Kabelková -
Programované vyučování a výuka matematiky
Martin Bartolšic -
Výuka matematiky a školská reforma v Československu v letech 1945-1953
Lucie Krátká