Petr KUPČÁK

Diplomová práce

Množiny ve výuce matematiky

The sets in teaching mathematics
Anotace:
Tato práce se zabývá výukou množin na středních školách z několika úhlů pohledu. Srovnává látku probíranou na středních školách se současnou teorií množin. Zabývá se historickým vývojem teorie množin od pravěku po současnost. Zkoumá jak žáci na středních školách chápou množiny, zda lépe chápou množiny intuitivně, nebo matematicky. K průzkumu znalostí žáků o množinách byly vytvořeny dva typy dotazníků …více
Abstract:
This thesis is focused on the theory of sets taught at secondary schools from several point of view. It compares the secondary schools curriculum with the contemporary theory of sets. It is interested in historical evolution of the theory of sets from primeval ages until these days. The thesis explores, how students understand sets, whetever they understand them better intuitively, or mathematically …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Zveřejnit od: 23. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2010
  • Vedoucí: RNDr. Zuzana Václavíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUPČÁK, Petr. Množiny ve výuce matematiky. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta