Formy a metody uplatňování principů CSR ve velkých a globálních firmách – Michaela Kroupová
Michaela Kroupová
Bakalářská práce
Formy a metody uplatňování principů CSR ve velkých a globálních firmách
Forms and methods of applying CSR principles in large and global companies
Anotace:
Tématem této bakalářské je společenská odpovědnost firem, neboli koncept CSR. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje definici konceptu a pojmů s ním spojených, popis tří pilířů, na kterých je koncept založený a v jejím obsahu nalezneme také hlavní zásady a výhody CSR. V teoretické části jsou dále představeny rozdíly mezi společenskou odpovědností praktikovanou …víceAbstract:
This bachelor's thesis named "Forms and methods of applying CSR principles in large and global companies" deals with the concept of corporate social responsibility. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the CSR concept and important terms which are associated with the corporate social responsibility. In the first part are also described three pillars …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zveřejnit od: 27. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Arnošt Böhm, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kroupová, Michaela. Formy a metody uplatňování principů CSR ve velkých a globálních firmách. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení společenské odpovědnosti vybrané organizace pomocí metody KORP
Silvie Látalová -
Implementace konceptu společenské odpovědnosti do strategického řízení malých a středních firem řízených dle metody BSC
Jiří SEIDLER -
Neplacený PR, jeho metody a praktické využití v marketingové komunikaci - společenská odpovědnost firem jako neplacená forma PR
Leona Sulimenková -
Neplacený PR, jeho metody a praktické využití v marketingové komunikaci - společenská odpovědnost firem jako neplacená forma PR
Leona Sulimenková -
Zhodnocení společenské odpovědnosti vybraných organizací pomocí metody KORP
Eva Jiříčková -
Společenská odpovědnost ve vztahu k výkonnosti firmy
Kristýna Víchová -
Analýza požadavků ŠKODA AUTO a.s. na strukturu absolventů ŠKODA AUTO VYSOKÉ ŠKOLY o.p.s.
Lucie Vajs Císařová -
Der Deutsch-Tschechische interkulturelle Austausch bei SKODA AUTO
Monika TONCAROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva