Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením – Veronika BERÁNKOVÁ
Veronika BERÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením
Expansion of the Czech company into the German laboratory equipment market
Anotace:
Expanze malého podniku na zahraniční trhy je mnohdy doprovázena omezujícími bariérami. Snahou společnosti Labox je koncipovat komunikační a marketingové nástroje tak, aby uspěla na zahraničním trhu. Pro řešení omezujících bariér a návrh komunikačních nástrojů jsou používány poznatky z vědeckých studií zabývajících se vstupem společnosti na teritoriálně blízké trhy. Cílem práce je navrhnout komunikační …víceAbstract:
The expansion of a small enterprise into foreign markets is often accompanied by restrictive barriers. Labox strives to design communication and marketing tools to succeed in the foreign market. Knowledge from scientific studies focusing on the entry of enterprises into territorially close markets is used to overcome these restrictive barriers and design communication tools. The aim of this work is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERÁNKOVÁ, Veronika. \textit{Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/2y3bz9/.
Jak správně citovat práci
BERÁNKOVÁ, Veronika. Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu
Luboš Vnenk -
Analýza online marketingu e-shopů
Tomáš Kudláček -
Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh
Ilia Sablukov -
Marketingová strategie české společnosti MUFFIK pro vstup na německý trh
Jessica Niederlová -
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Marketingová strategie společnosti Prusa Research (s ohledem na expanzi na německý trh)
Tomáš Hampl -
Internetová marketingová komunikace Monkeyposters.de pro německý trh
Nikola Urbaníková -
Možnosti vstupu české oděvní značky Odivi s.r.o. na německý trh
Karolína Břinková