Vliv rebrandingu na image společnosti – Bc. Gabriela GÖDELOVÁ
Bc. Gabriela GÖDELOVÁ
Bakalářská práce
Vliv rebrandingu na image společnosti
The impact of rebranding on the company´s image
Anotace:
Vhodně realizovaným brandingem lze posílit dobrou pověst i zvýšit loajalitu. Tato práce věnuje pozornost rebrandingu jednoho ze sportovních center městské obchodní společnosti Sportovní a rekreační zařízení města Ostravy. V metodologické části jsou s ohledem na jejich vliv na image poskytovatele služby vymezeny pojmy služby, corporate identity, corporate design, značka a komunikační strategie. Pozornost …víceAbstract:
Properly realized rebranding can intensify the company credit and increase the loyalty. This work focuses on rebranding of one of the sport centres of the city commercial company {\clq}qSportovní a rekreační zařízení města Ostravy, limited company``. In methodic part the terms like: services, Corporate Identity, Corporate Design Brand and Communication Strategy are determinated with begard to their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13658
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GÖDELOVÁ, Gabriela. Vliv rebrandingu na image společnosti. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mediální reprezentace prezidentských voleb v USA v roce 2016: komparativní obsahová analýza deníků Lidové noviny a Právo
Valerie Táborská -
Mediální obraz českého předsednictví v Radě EU: obsahová analýza mediální reprezentace (MFDnes, Právo, The Times, The Guardian)
Jana Srnková Hotová -
Mediální obraz veřejných akcí krajní pravice v Mladé Frontě Dnes a Právu v letech 2011-2014: komparativní obsahová analýza
Adéla Bilová -
Mediální pokrytí teroristických útoků v Paříži dne 13. 11. 2015 ve zpravodajském pořadu Události. Obsahová analýza
Jan Zatloukal -
Mediální obraz kyjevského povstání v českých denících - obsahová analýza
Iveta Barabášová -
Obsahová analýza českých pedagogických časopisů
Jan Lar -
Analýza procesu snahy o zapsání třeboňské rybniční soustavy do seznamu světového kulturního dědictví UNESCO - analýza neúspěchu
Stanislav Krejčí -
Mediální agenda týkající se sestřelení letu Malaysia Airlines Flight 17 v ukrajinském, ruském a českém tisku: komparativní obsahová analýza
Julija Křivánková