Syndrom vyhoření v učitelské profesi – Lenka Mitášová
Lenka Mitášová
Bakalářská práce
Syndrom vyhoření v učitelské profesi
The Burnout Syndrome in the Teaching Profession
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá syndromem vyhoření v učitelské profesi na základních školách, neboť je v současnosti toto téma velmi aktuální. Teoretická část je zaměřena na definování pojmu syndromu vyhoření, objasnění základních pojmů stresu, příčiny a průběh těchto onemocnění. Praktická část se zabývá zjišťováním náchylnosti učitelů k této nemoci. Výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření.Abstract:
The bachelor thesis deals with burnout syndrome in the teaching profession in elementary schools, as this topic is currently very topical. The theoretical part is focused on defining the concept of burnout syndrome, explaining basic concepts of stress, causes and course of these diseases. The practical part deals with detecting the susceptibility of teachers to this disease. Research is done through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mitášová, Lenka. Syndrom vyhoření v učitelské profesi. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom vyhoření v době pandemie COVID-19
Tobiášová Tobiášová