Vladislav KOZHALO

Bakalářská práce

Vlastnosti mezinárodní reklamy na příkladu reklamní činnosti ŠKODA AUTO

The Features of International Advertising on the Example of SKODA AUTO's Advertising Activities
Abstract:
The purpose of this work is to study and compare the advertising activities of Škoda AUTO in the Czech and Russian markets. The subject of the study was the company's commercials, as well as product catalogs presented in both markets. The paper presents an analysis of the company's advertising texts from the point of view of the language means used, as well as a comparison of the effectiveness of advertising …více
Abstract:
Cílem této práce je výzkum a srovnání reklamních aktivit společnosti Škoda Auto na českém a ruském trhu. Předmětem zkoumání byly vybrány reklamní videoklipy společnosti, stejně jako katalogy produktů prezentované na obou trzích. Práce poskytuje analýzu reklamních textů společnosti z hlediska použitých jazykových prostředků, stejně jako srovnání účinnosti reklamních textů v různých zdrojích na území …více
 
 
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jana Volodymyrivna Macurová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOZHALO, Vladislav. Vlastnosti mezinárodní reklamy na příkladu reklamní činnosti ŠKODA AUTO. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta