Dramaticko výchovné činnosti ve školní družině – Bc. Lenka UŠATÁ
Bc. Lenka UŠATÁ
Diplomová práce
Dramaticko výchovné činnosti ve školní družině
Dramatically educational activities in after - school club
Anotace:
Diplomová práce se zabývá osobnostním a sociálním rozvojem dítěte, zaměřeným na mezilidské vztahy. Teoretická část charakterizuje prostředí, metody, hry a formy, které jsou důležité při výchově. Praktická část obsahuje lekce tvořivé dramatiky, které byly vytvořeny na základě teoretických poznatků. Projekt chce posílit osobnostní a sociální rozvoj dítěte a zjistit změny mezilidských vztahů ve školní …víceAbstract:
This thesis deals with the personality and social development of the child, focusing on interpersonal relationships. The theoretical part describes the environment, methods, games and forms that are important in education. The practical part includes creative drama lessons that were created on the basic of theoretical knowledge. The project aims to strengthen personal and social development of children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Pokorný
Citační záznam
Jak správně citovat práci
UŠATÁ, Lenka. Dramaticko výchovné činnosti ve školní družině. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Návrh aktivit pro komplexní rozvoj dítěte s PAS v mateřské škole
Petra VACULÍKOVÁ -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím estetické výchovy na druhém stupni základní školy
Michaela Stündlová -
Dramatická výchova jako nástroj pro rozvíjení sociální kompetence u dětí s poruchou chování
Jana Zemanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva