Doing business in Japan - Surprising Popularity of Nestle KitKat on Japanese Market – Seakling Duong
Seakling Duong
Diplomová práce
Doing business in Japan - Surprising Popularity of Nestle KitKat on Japanese Market
Abstract:
Traveling from the United Kingdom, KitKat first debuted in Japan in 1973 as a British chocolate bar wrapped in its iconic red packaging. Around three decades later, Nestlé in Japan discovered its distinct market and embraced a different marketing approach than in the U.K. by positioning KitKat as a lucky charm to support students, and, later, as a regional souvenir for travelers. The diploma thesis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
- Oponent: Dagmar Charvátová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUONG, Seakling. \textit{Doing business in Japan - Surprising Popularity of Nestle KitKat on Japanese Market}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/315ehl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva