Lucia URBANČOKOVÁ

Bakalářská práce

Vývoj a zavádzanie nových produktov.

New Product Development and Introduction process.
Anotace:
Tato bakalárska práca pojednáva o procese vývoja nových produktov a ich uvádzania na trh. Práca je rozdelená do troch celkov. Prvý z nich sa zaoberá procesom vývoja a uvedenia nových výrobkov na teoretickej úrovni. Druhý celok je venovaný predstaveniu spoločnosti Lybar, a.s. ako tradičného českého výrobcu a analyzovaniu vnútropodnikového systému vývoja a uvádzania výrobkov pomocou SWOT analýzy. V tretej …více
Abstract:
This Bachelor?s thesis focuses on new product development and introduction process. It is divided into three parts. The first of them involves the development and introduction process in theoretical level. The second part is dedicated to introduction of Lybar a.s. as Czech traditional producer and intercompany methods of new products development through SWOT analysis. The analysis of new Lybar hair …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

URBANČOKOVÁ, Lucia. Vývoj a zavádzanie nových produktov.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing