Hra jako prostředek rozvoje dítěte s Aspergerovým syndromem – Kateřina BAČOVSKÁ
Kateřina BAČOVSKÁ
Bakalářská práce
Hra jako prostředek rozvoje dítěte s Aspergerovým syndromem
Game as a means of developing a child with Asperger syndrome
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi rozvoje dítěte s Aspergerovým syndromem (AS) prostřednictvím herních aktivit. V praktické části popisuje konkrétní hry, které využil rodič dítěte s touto diagnózou, a které se mu osvědčily jako prospěšné pro toto dítě. Dále jsou tu popsány a rozebrány zkušenosti rodičů z internetové sociální skupiny s trávením volného času, zájmy a hrami jejich dětí.Abstract:
The work deals with play as a means for possible development of child diagnosed with Asperger Syndrom (AS). The practical part describes a particular game, which has been suitable for a child with AS used by his parent and proved to be beneficial for this child. The work also presents parents´experience found on social media group regarding spending free time with a child with AS, interests and games …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAČOVSKÁ, Kateřina. Hra jako prostředek rozvoje dítěte s Aspergerovým syndromem. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Pracovní aktivity a aspergerův syndrom
Lucie Bradnová -
Volnočasové aktivity v rodinném centru OliVy a jejich vliv na děti s Aspergerovým syndromem
Denisa PUSTOWKOVÁ -
Skupinové aktivity osoby s Aspergerovým syndromem v období puberty
Kristýna ŠTUPÁKOVÁ -
Hra je hra je hra
Bára Purmová -
Volná hra jednotlivce a volná hra v sociálně bohatém prostředí
Iva DVOŘÁKOVÁ -
Počítačová hra - Skákací hra pomocí Pygame
Ondřej NEČESANÝ -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková