Klára Sluková
Bakalářská práce
Analýza zákaznických služeb
Analysis of customer service
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznických služeb v úseku Customer Service ve společnosti Siemens, s.r.o. V první části práce jsou definovány základní teoretické pojmy, jakou jsou podnik, strategie podniku, zákazník a péče o něj a v neposlední řadě definice služeb. V následující praktické části je představena společnost a oddělení, ve kterém byla analýza služeb prováděna. Součástí praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analyzing the customer services in the Customer Service department of Siemens, s.r.o. The first part of the thesis defines the basic theoretical concepts, such as enterprise, company strategy, customer and customer care, and last but not least the definition of services. The following practical part introduces the company and department in which the analysis of services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alexandr Šenec
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sluková, Klára. Analýza zákaznických služeb. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální problémy zasílatelských služeb a jejich analýza se zaměřením na KEB služby
Aneta Váňová -
Analýza zvolené služby podniku
David Krayzel -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Analýza spokojenosti hostů s nabídkou služeb v Hotelu Šipka***
Petra Monsportová -
Analýza (vybrané/vybraných) služeb ve zvolené lokalitě
Barbora Kajkavac -
Analýza potřeb a návrh koncepce oddělení podpory ICT v podniku poskytujícím služby u zákazníka
Tuan Anh Dinh -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Simona Krbečková -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Michaela Kopřivová