Bc. Petr ŠMERDA

Diplomová práce

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

The influence of individual internal PR on the company culture, attitudes and values of the company employees
Anotace:
Při dosahování cílů společnosti je vhodné budovat dobré jméno prostřednictvím nejen ex-terních, ale i interních nástrojů public relations. Loajální a motivovaný pracovník je dobrou vizitkou firmy. Cílem práce je zjištění postojů a hodnot zaměstnanců společnosti Qanto Svitavy. Následné poznatky zapracovat do projektu, který by měl podpořit budování firem-ní kultury.
Abstract:
For accomplishing company goals it is useful to gain a reputation not only through external but also through internal public relations tools. A loyal and motivated employee is a good representative of the company. The aim of this task is to learn about the attitudes and va-lues of the Quanto Svitavy employees. And then incorporate the aquired knowledge into a project which shall support building up …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor: 18612

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠMERDA, Petr. Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe