Bc. Marta ZAJAC

Diplomová práce

Analiza polskiej reklamy audiowizualnej - komunikacja werbalna i niewerbalna.

The analysis of Polish audiovisual advertisement - verbal and non-verbal communication.
Anotace:
Praca poświęcona została zagadnieniom związanym z marketingiem, reklamą i komunikacją. W części teoretycznej wyjaśniono zagadnienia niezbędne do przeprowadzenia w części praktycznej analiz poszczególnych reklam. Interesowało nas, jak przejawia się komunikacja werbalna i niewerbalna w reklamach leków przeciwbólowych dla kobiet i mężczyzn. Sprawdzaliśmy, czy w reklamach tych występują znaczące różnice …více
Abstract:
This thesis is devoted to the topic of marketing, commercial, and communication. In the theoretical part, presented are the research materials collected in order to perform necessary analyses of the source material. Four Polish audiovisual commercials of painkillers for men and women are analysed. The focus of this thesis is laid on verbal and non-verbal communication in these commercials and, especially …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2012
Zveřejnit od: 21. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Prof. PhDr. Jan Kořenský, DrSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZAJAC, Marta. Analiza polskiej reklamy audiowizualnej - komunikacja werbalna i niewerbalna.. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 21. 8. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Filologie / Obecná lingvistika a teorie komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 32sqji 32sqji/2
21. 8. 2012
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
22. 8. 2012
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.